16.05.19 u 09:03

E-računi u javnoj nabavi od 01.07.2019.

Dana 1.07.2019. stupa na snagu obveza izdavanja elektroničkih računa u javnoj nabavi. Ova obveza primjenjuje se na sve poduzetnike koji vrše isporuku robe, radova i usluga naručiteljima u smislu Zakona o javnoj nabavi, uključujući i za jednostavnu nabavu tj. nabavu do 200.000/500.000 kn vrijednosti.

Poduzetnici koji obveznicima javne nabave isporučuju robu, radove i/ili usluge (neovisno o vrijednosti) dužni su od 1.07.2019. za svoje isporuke izdavati elektroničke račune, jer od tada naručitelji neće smjeti plaćati po računima koji nisu ispostavljeni u obliku elektroničkog računa u skladu s EU normom.

Izdavanje e-računa podrazumijeva sklapanje ugovora s nekim od ovlaštenih informacijskih posrednika.

POPIS INFORMACIJSKIH POSREDNIKA KOJI SU POVEZANI NA CENTRALNU PLATFORMU i USKLAĐENI S NORMOM ZA E-RAČUN:

1. FINANCIJSKA AGENCIJA (FINA) – slanje i zaprimanje eRačuna

2. HRVATSKA POŠTA (HP) – zaprimanje eRačuna

3. Hrvatski telekom (HT) - slanje eRačuna

4. mSTART d.o.o. - slanje eRačuna

5. ELEKTRONIČKI RAČUNI d.o.o. (Moj eRačun) - slanje i zaprimanje eRačuna

6. Megatrend Redok d.o.o. (OMNIZON) - za slanje eRačuna

(podaci se objavljuju na web stranici Ministarstva gospodrastva https://www.mingo.hr/page/kategorija/e-racun - pod „Kako do e-računa“)