07.02.17 u 09:33

Registar "Ne zovi"

Početkom veljače 2017.g. ustrojenje i aktiviran Registar „NE ZOVI“, koji je propisan Zakonom o zaštiti potrošača i Pravilnikom o registru „Ne zovi“.

Poduzetnici koji svoju promidžbu ili prodaju vrše putem telefona ne smiju kontaktirati potrošače (građane) na telefonske brojeve upisane u Registar "NE ZOVI", pa je prije poziva nekog broja potrebno biti siguran da određeni potrošač nije svoj broj upisao u Registar i time se zaštitio od promidžbe i prodaje.
Ako trgovac ima pismenu suglasnost određenog potrošača otprije da ga može kontaktirati, važno je provjeriti je li potrošač prilikom eventualnog upisa svojeg broja u registar povukao sve prethodno date privole. Ako je potrošač povukao sve privole, tada je eventualno za ponovno kontaktiranje putem telefona potrebno pribaviti novu pismenu suglasnost potrošača s datumom nakon njegovog upisa u Registar.

Registar „Ne zovi“ nalazi se na web stranici HAKOM-a:

https://www.hakom.hr/default.aspx?id=8391

Provjeru da li je broj upisan u registar i datum upisa, te da li je povukao ranije suglasnosti, trgovci mogu provjeriti upisom telefonskog broja u tražilicu na navedenoj web stranici, a mogu i preuzimati podatke iz registra na način da se registriraju. Ostale upute mogu se preuzeti na web stranici.

Korištenje podataka iz Registra je u svakom obliku besplatno.